Munkatársaink

Carl R. Rogers: "A tanár ne merev maszkként hordozza tanárságát, amely felvételekor személyiségének egy részét otthon hagyja."

Munkatársaink kiválasztásánál nagy hangsúlt helyezünk a rogersi szemléletmóddal való összhangra mind személyiségjegyek mind a tanításhoz, neveléshez való hozzáállás szempontjából. A tanításban a tanulás facilitálására helyezzük a hangsúlyt: facilitáló, azaz serkentő légkört teremtő tanárokat keresünk.

A Rogers Iskolában és Óvodában az alábbi munkatársak dolgoznak:

  • 19 iskolai pedagógus
  • 4 óvoda pedagógus
  • 1 logopédus
  • 1 pszichológus
  • 1 gazdasági vezető
  • 1 pénzügyi munkatárs
  • 1 iskolatitkár
  • 1 rendszergazda
  • 2 óvodai dajka

Carl Ransom Rogers (1902–1987) nagy hatású amerikai pszichológus volt, a humanisztikus pszichológia alapítói közé tartozott. 1972-ben megkapta az Amerikai Pszichológia Társaság Award for Distinguished Professional Contributions nevű elismerését. Élete vége felé Nobel-békedíjra jelölték a dél-afrikai és észak-írországi belső konfliktusok terén végzett munkájáért.

Carl Rogers élete és munkássága a Wikipédiából, a szabad enciklopédiából

Lipták Erika - igazgató

Lipták Erika (Era), 1991-ben kezdett a Rogersben. "Amikor a Rogers Iskolára rátaláltam, úgy éreztem, ez valami igazán más és nagyon jó." Tanult drámajátékot, pszichodrámát, kooperatív tanítást, differenciálást, elvégezte a Gordon tanfolyamot és járt mentálhigiénés képzésre. Era magyart, drámát tanított és osztályfőnök volt mielőtt átvette az igazgatói feladatot 2012-ben. "Nagyon fontos számomra, hogy a gyerekekkel együtt nőjek fel. Minden izgat, ami velük történik, nagy öröm számomra minden nap megélni, hogyan okosodnak, szépülnek és hogy mindig bölcsek. Javíthatatlanul hiszek a kérem, köszönöm és a bocsánat szavak erejében, meg abban, hogy együtt lehet, együtt jó!

liptak erika
Text Size

Guba Boglárkaóvodapedagógus

Munkám során élvezem, hogy a gyerekekkel közösen, egymásra hatva éljük a mindennapokat. Óvodapedagógusi képzettségemmel együtt a Pető Intézetben szerzett tudásomat is kamatoztatom közösségünk életében játékos képesség fejlesztéssel, tornával. Fontosnak tartom, hogy vidám, derűs légkör kísérje napjainkat, a gyerekekkel közvetlen, bizalomra épülő kapcsolatban legyek. Számomra ezek jelentik az óvodai érzelmi biztonság alapjait. A Rogers Oviban minden feltétel adott, hogy valóban gyermek centrikus csapatban dolgozzak.

Schwarcz Györgyné Ica testneveléstanár

Alapozó Terápiát, meg mindenféle sportot tanítok, no meg kézműves foglalkozásokat. Imádok a gyerekekkel lenni, nap, mint nap a mosolygó szemekbe nézni, az útjukat egyengetni, újat tanulni tőlük. Itt mindennap önmagam lehetek, megvalósíthatom a gondolataim. Bogaraim, mániáim: szeretek kerékpározni, úszni, nagyokat sétálni, kávé-tea mellett beszélgetni, sütni-főzni, ékszereket készíteni, jazz-t hallgatni.

Kecskeméthy Ágnesiskolatitkár

Mielőtt a Rogersre találtam is sokszínűek voltak a napjaim. Voltam Anya - és mindig ez a legfon- tosabb: a két gyerekét óvó, szeretgető; voltam barát: bölcsen hallgató, együtt síró, együtt nevető; voltam gyerek: játékos, táncolós; és voltam felnőtt: gyermekeire büszke, a szüleit féltő. Itt a Rogersben mindegyikből meríthetek egy kicsit, így leszek iskolatitkár: sok gyereket óvó, kéz alá dolgozó, intézkedő, szervező, tanárokat és szülőket segítő.

Bognár Anitaóvodapedagógus

A gyermeki fantázia, őszinteség, humor teszi színessé a mindennapjaimat a Rogersben. Itt a gyermekekkel közö- sen gondolkozunk, alkotunk és tesszük varázslatossá óvo- dánk életét. Szabadidőmben sokat barkácsolok, így a csoportba is szeretek különféle kézműves technikákat, eszközöket bevinni. Igyekszem átadni a természet iránti szeretetemet, kíváncsiságomat is, így sok időt töltünk az udvaron, élményszerző sétákra, kirándulásokra megyünk, és néhanapján átváltozunk tudósokká, hogy izgalmas kísérleteket is kipróbálhassunk.

Stefanov Katalin gyógypedagógus-logopédus

Nagyon érdekel a tanulási zavar jelenségköre, a diszlexia, a diszgráfia, diszkalkulia diagnosztikája és terápiája. Ezen belül és kívül a tehetség, kreativitás kifejezetten izgalmas, érdekes kérdés számomra.

Stefanov Katalin

Schuchmann Lillaóvodapedagógus

Munkám során fontosnak tartom, hogy a gyerekekhez szeretettel, elfogadással, bizalommal, érdeklődve forduljak. Részt veszek az életükben, figyelek rájuk. Úgy gondolom, hogy motiváló, de türelmes, gondoskodó és következetes pedagógiával, szerető, elfogadó és odafigyelő háttér megteremtésével rendkívüli eredményeket érhetünk el a gyermekeknél, hiszen ez segít őket kibontakozni, képességeiket megmutatni. Szabadidőmben túrázom, zenélek, alkotok.

Schuchmann Lilla

Zrinyi Szilviadajka

Ápolónő, bébiszitter, kisgyermekgondozó-nevelő és óvodai dajka képesítéssel rendelkezem. Kisfiam, Milán óvodába jár. Nagyon szeretek gyerekek között lenni! Fontosnak tartom, hogy tiszta, rendezett környezetben nevelkedjenek az óvodás gyerekek. 2011 augusztusában kezdtem a Rogers Óvodában dolgozni. Örülök, hogy itt lehetek, mert jól érzem magam.

Fogas Júliaóvodapedagógus

A hivatásomban azt szeretem a legjobban, hogy gyermek maradhatok a munkám folyamán. Óvodapedagógusként vagyok jelen a gyerekek között, tehát óvom, tanítom és nevelem őket, ugyanakkor újra felfedezhetem velük a világot, nevethetek és nevettethetek, gyermeki szívvel szerethetem őket és együtt játszhatok velük.

Fogas Júlia

dr. Gádor Annaaz iskola alapítója, pszichológus

Tanítóképzős élményeim hatására kezdtünk bele kollégáimmal a Rogers Iskola szervezésébe. Egy év előkészítő munka után 1990-ben indítottuk el első osztályunkat. Azóta itt dolgozom. A vezetést nagy örömmel adtam át a fiataloknak, most tanács-adóként és pszichológusként segítem a peda- gógusok munkáját, beszélgetek a szülőkkel és a gyerekekkel. Matematika tanulási problémákkal küzdő 10-18 évesekkel is foglalkozom.